Electrolux a anuntat tema pentru 2015 a cunoscutului concurs international de design, in cadrul caruia anul trecut s-au inscris peste 1.700 de participanti. In 2015 – al 13-lea an de concurs – Electrolux Design Lab cauta idei inovatoare pentru tema „Copii sanatosi si fericiti”. In acest an, valoarea premiilor oferite castigatorilor s-a dublat, astfel incat castigatorul premiului intai va primi 10.000 de euro si un internship platit, de sase luni, la Electrolux.

Electrolux Design Lab 2015

Electrolux Design Lab este un concurs ce promoveaza inovatia, incurajeaza creativitatea si ofera o privire spre viitorul electrocasnicelor. In 2015, copiii sunt in atentia Design Lab prin tema „Copii sanatosi si fericiti”. Astfel, studentii si tinerii absolventi de design sunt invitati sa propuna noi solutii si idei indraznete, care vor contribui la imbunatatirea vietii familiilor cu copii.
 
Valoarea premiilor se dubleaza in 2015
 
Premiul I - 10.000 de euro si un internship platit, de sase luni, la un centru international de design Electrolux
Premiul II – 6.000 de euro
Premiul III – 4.000 de euro
Premiul Publicului (pentru cel mai votat proiect de pe platforma Electrolux Design Lab) – 2.000 de euro

Competitia online duce la recunoastere globala

Electrolux Design Lab ofera studentilor la design o platforma unde isi pot expune proiectele in fata intregii lumi, constituind pentru multi dintre concurenti un prim pas catre o cariera de succes si oportunitati de colaborare in domeniul designului. Jumatate dintre castigatorii din anii trecuti au continuat sa lucreze pentru Electrolux dupa terminarea internshipului.

Inscrierea in concurs

Concursul cauta idei de produse, accesorii, consumabile si servicii din trei zone de interes: Gatit, Ingrijirea textilelor si Purificarea aerului. Inscrierea in competitie este simpla; participantii trebuie sa trimita descrierea unei idei, o schita ce ilustreaza ideea, precum si o descriere a beneficiilor consumatorilor, oferite de ideea lor.

Inscrierile incep pe 4 martie si se incheie pe 8 aprilie 2015.

Cele mai bune inscrieri vor fi publicate pe website-ul Design Lab si pot fi promovate pe canalele social media, oferindu-le studentilor oportunitatea de a se adresa unei audiente globale. Studentii isi vor dezvolta conceptele pe parcursul etapelor concursului, vor posta si distribui noi informatii si vor putea sa posteze pe blogul competitiei. Concurentii vor primi feedback de la expertii Electrolux in timpul procesului de selectie.

Castigatorul competitiei va fi ales de un juriu format din profesionisti recunoscuti international, la finalul anului 2015.

Mai multe detalii despre concurs si conditiile de participare sunt disponibile pe website-ul Design Lab.

Ioana Toni, Media Associate Consumer Division
GOLIN
17th Ceasornicului | Bucharest, 014111, Romania
t. +40 21 301 00 51 | +40 741 296 454
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.